SKIEËN

1 februari 2013 - Davos, Zwitserland

Vandaag hebben we dus weer geskied!!!! eerst moest ik nog naar dokter loes voor mn oren en was het nog niet zeker of ik mee mocht. Uiteindelijk mocht ik wel mee. Eerst moest Hans even kijken of we het nog konden. We moesten even een keer van de baby piste en toen mocht ik omhoog met de stoeltjeslift samen met hans. Het eerste stukje was heel steil en best moeilijk, ik viel toen meteen omdat ik te hard ging. De rest van de piste ging wel heel goed. Daarna ben ik samen met Noa nog iets van negen keer met de lift omhoog geweest en samen naar beneden geskied. Ik werd nog even een keertje aangeskied door een klein jochie die recht naar beneden ging. Maar ik bleef wel overeind staan. En ook een keer was ik met Noa in de lift en toen ging die niet meer open. dus die man vroeg zo of we verder naar boven wilden en wij zo NEEEE NEEE en toen trok hij snel de lift open. we hadden even een kleine fobie voor de skilift maar daarna ging het wel weer goed. Luc had een beetje hoofdpijn dus die is op de baby piste  blijven skieën. Hij kan het ook al heel goed. Foto's en filmpjes komen nog

Veel liefs van Ons

1. Mama:
    1 februari 2013
    Echt super om gewoon uit school lekker te kunnen gaan skieën!!!
    Pas maar op.... straks gaan jullie het nog leuk vinden:) Ben benieuwd naar de foto's!

Liefs van ons!
  2. Noortje:
    1 februari 2013
    Oooh .... super! Ik kan niet wachten op filmpjes. kus van Noor.
  3. Vonkjes:
    1 februari 2013
    Leuk om jullie belevenissen te lezen, het gaat jullie erg goed daar in het mooie Davos en goed dat jullie op de ski's staan! @Ingrid, kijk jij maar uit.....gaat een hoop centjes kosten ;-)
    liefs van de Vonkjes uit Limburg!!
  4. Opa en Oma Spaan:
    Hallo alle twee.

Leuk om weer wat over jullie te lezen.
    Fijn dat het klik met de nieuwe kids.
    Enne Noelle in Houten zijn ook hele leuke jongens,
    hoef je niet zo ver te gaan.
    Geniet nog van de sneeuw daar want hier is het
    aleen maar regen,regen en nog eens regen.
    Ik heb Luc niet te pakken gekregen met de telefoon,
    was steets in gespek.
    volgende keer beter Luc.

Heel veel groetjes van Opa Johan en
    Oma Wil. Dikke Kus.
  5. Daphne:
    2 februari 2013
    HI Luc en Noëlle,

Wat maken jullie een hoop leuke dingen mee zeg! En wat leuk dat je nu ook nog leert skiën, wij weten hoe leuk dat is.
    Veel plezier nog en groetjes van ons allemaal.
    Daphne, Joost, Loïs en Casper
  6. Ellen van Ginkel:
    2 februari 2013
    Leuk om te lezen dat jullie het leuk hebben :) En die groepsfoto, daar straalt het plezier van af! Oeh dat benauwde in zo'n skilift herken ik.. Niet in de winter dan, maar in de zomer, dan kun je ook in zo'n lift omhoog. Maar ben je eenmaal boven dan is het wel heel mooi en ski je zomaar weer naar beneden dus. Echt gaaf lijkt me.
    Groetjes van de Ginkels uit Zeist
  7. Emily:
    3 februari 2013
    Hoi Noëlle,
    leuk dat je gereageerd hebt op het kaartje van ons hockeyteam. Je vraagt hoe het gaat met de zaalhockey. Nou we hebben veel verloren iedere keer maar met 1 of 2 puntje verschil maar gister hebben we 1-1 gelijk gespeeld tegen de nummer 1. Leuk dat je daar in Zwitserland iedere dag kunt skiën. Ik hoop dat het goed gaat. Ik zie je binnenkort weer.

Liefs Emily
  8. Thijs:
    4 februari 2013
    Hoi Luc en Noëlle,
    Leuk dat jullie zijn wezen skiën.
    Ik hoop dat Luc weer gewoon helemaal van zijn hoofdpijn af is.
    Ben je daar moet je op de baby piste blijven.
    Veel plezier met de dingen die jullie nog gaan doen!!!
    Groetjes Thijs
  9. De Vonkjes uit Houten:
    7 februari 2013
    Hoi Noëlle en Luc,
    Lijkt wel een groot feest daar zeg. Leuk hoor al die wintersporten. Het zal straks wel weer gek zijn in Nederland zonder sneeuw en bergen. Denk dat je vader en moeder goed moeten gaan sparen voor skivakantie volgend jaar. Hou het nog even vol daar. We zijn trots op jullie.
    Liefs Anja, Jeroen, Jorg en Annick
  10. Sandra van Ditmarsch:
    11 februari 2013
    Hoi Noelle en Luc,
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen! Heerlijk dat jullie 'n leuke groep hebben, plezier zie ik op de foto's ook voorbij komen.
    De laatste loodjes nu he... hang on en tot gauw!
    Groetjes, Arjan, Sandra, Daan & Siem