Afgelopen week

31 januari 2013 - Davos, Zwitserland

Lieve allemaal,
het is al een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. Ik was eigenlijk iedere keer een beetje vergeten om een nieuw reisverhaal te schrijven. Sorry daarvoor!! daarom nu maar even een extra lang verhaaltje. Ik was gebleven bij het snowboarden en het ijshockeyen geloof ik. Daar ga ik nu dus verder vertellen.

We zijn dus naar HCD geweest. (hockey club Davos) het was een redelijk saaie wedstrijd want in de eerste twee periodes gebeurde er nog vrij weinig. Gelukkig werden wij wel even bezig gehouden door een man in het feestvak die (laten we het netjes zeggen) niet helemaal 100 procent was. Aangezien wij de enige waren in ons vak die wel aan het mee zingen en springen waren, was die man constant met ons aan het seinen. Iedere keer als wij gingen springen ging hij zijn duim naar ons opsteken. toen er eindelijk gescoord was (2-0 voor Davos) keek ik naast me en ik zag een man die verdacht veel op die andere leek. ik keek dus richting het feestvak maar daar was hij weg! het begon een beetje eng te worden. Aan het einde van de wedstrijd, davos had gewonnen met 2-0 gaf de meneer ons allemaal een high five. Toch nog wel leuk afgelopen. Haha!

Ook zijn we naar de snowboardfinales geweest. O'neill evolution. Vet gaaf om mee te maken zeg! Ook de jongens waren niet lelijk :). Er was een hele leuke (oude) presentator (niet knap wel lief) en daar gingen meehna en ik naar seinen dat hij even moest komen. Toen zei hij dat hij even zijn verhaal zou afmaken en dat hij daarna bij ons kwam. toen kwam hij en gingen we op de foto. Na afloop liepen wij richting de snowboarders en de pers en gingen we (meehna, noa en ik) met iedereen op de foto. EN WE HEBBEN ZE ALLEMAAL GEKNUFFELD AAAAAHHHHH OH MY GOSHHH daarna kwamen we de presentator tegen en gebeurde het volgende:

ik: Hi!!!
presentator: Hi!!
ik: can i give you a hug?
presentator: yeah sure
ik geef hem een knuffel

(presentator overlegd met cameraman)

presentator: you have to say it again for the camera's!
ik&meehna voor de camera: CAN WE GIVE YOU A HUG?
presentator: Yes of course
wij knuffelen hem!!!!

De knapste was trouwens kyle. Hij was 15 en hij kwam uit de USA. 15 he? dat kan gewoon nog. 15 en 13 is normaal vinden jullie ook niet?

afgelopen vrijdag hebben we vet fanatiek geschaatst en geijshockeyd. We wilden niet jongens tegen de meiden doen. maar na een eerlijke stick loting. (gedaan door de ukkies van HCD) zat ik samen met deveny, judith (van pmt), anne (van fisio) en meehna en een van de ukkies van HCD tegen Luc, Joey,jurgen, sepp, en een andere uk van HCD. Het was super gezellig en het lukte ook nog aardig goed. Uiteindelijk hebben we de stand niet bijgehouden maar ik ben wel haast omver gebeukt door een HCD ukkie van vier jaar oud. HAHAHAHA

Zaterdag konden we niets doen vanwege het WEF. we mochten niet het dorp in omdat er demonstraties zouden gaan plaats vinden. Toen gingen we sleeën op het pad achter het NAD. helemaal omhoog gelopen (wel vier keer) en toen naar beneden gesleed. Het meest grappige was nog wel de mensen die aan de kant sprongen. (eigenlijk was het namelijk een voetpad) en de kettingbotsing.

En zondag was het dan eindelijk zover hoor. WE ZIJN GAAN SKIEËN!!!!! we hebben een hele middag geskied en het lukte heel goed. Uiteindelijk zijn we bijna allemaal met de sleeplift halverwege omhoog gegaan.

Gisteren zijn de nieuwe kinderen aangekomen. Sterre, Sanne, Viresh en Fabio. Het is nu al heel gezellig op de groep.

Zo, dat was me een lang verhaal zeg. Nu groepsvergadering doen en jullie zijn weer allemaal bij. Tot snel!!!!

Xxx Noëlle

1. Mama:
    31 januari 2013
    Hoi Lieverds,

Dat was zeker een lang verhaal:) en erg leuk om te lezen. Dat van 15 en 13..... ja hoor dat kan best!!!! Maar tegen de tijd dat je naar de USA gaat (na je eindexamen) ben jij 18 en hij 21. Nog beter! hahaha!!!

Leuk dat de nieuwe kinderen in de zo gezellig zijn. Het zal wel een stuk drukker zijn. Hopelijk gaan jullie nog een keer skieën!! Dat zou tof zijn!

Liefs en dikke zoenen van ons!
  2. Ellen van Ginkel:
    31 januari 2013
    Hoi Noelle en Luc, zo te horen gaat het prima daar. leuk om alles te lezen en dat jullie skieen is wel heel gaaf! de tijd vliegt voorbij, hoe lang zijn jullie nu al in Davos? En hebben jullie ook school? En wat eten jullie daar allemaal? Zwitserse dingen of ook misschien wel pannenkoeken.... Veel plezier nog en veel groetjes van de Job, Ellen , Susanna en Jobjr
  3. Opi & omi:
    1 februari 2013
    Hoi luitjes als ik het zo lees hebben jullie een wereld tijd daar. Zijn er ook nog minder leuke dingen? Laten we hopen niet zoveel.Geniet maar het meest van de leuke dingen. heeft Luc ook ook al de kriebels met de meisjes.Laat die maar even met rust luc daar is nog tijd genoeg voor. Hie gaat alles ook aardig goed het is alleen saai weer maar dat is de tijd van het jaar zullen we maar zegen .Maak het er het beste van zodat jullie er later leuk op terug kunnen kijken. groeten van omi en opi
  4. Monique:
    1 februari 2013
    Hoi kanjers,
    Alles goed daar in het witte wereldje? Heb vernomen dat er nog 35 cm bijkomt. Goed nieuws dus voor de ski-uitjes en de gave slee helling. Gaat alles goed met de schoollessen? En het overheerlijke eten;-)? Nog even en dan kunnen jullie weer genieten van hollandse stamppot, pannenkoeken, poffertjes en stroopwafels. Jee wat gaat die tijd toch snel nog 2 weken! Zoals opi en omi al schreven is het hier prutweer veel wind en regen dus geniet nog even van de geweldige sneeuw. Tot snel groetjes van Kees Monique Stein en Olav.
  5. Opa en Oma Spaan:
    2 februari 2013
    Hoi Bikkels.
    Vanochtend de foto's van het skieen zitten kijken,geweldig hoor.
    Het klopt helemaal dat jullie genieten.
    Groetjes en 'n fijn week,end.
    Ik kijk uit naar het volgend berichtje.
    Opa en Oma.