Sneeuwschoenlopen!

18 januari 2013 - Davos, Zwitserland

Haaai allemaal!!!
Onze eerste echte week zit er inmiddels op! we hebben al van alles gedaan. Fitness, zwemmen, sport en spel en ook al wat afspraakjes gehad met de dokters. ik ben maandag middag bij dokter Loes geweest en vanochtend ben ik bij De longfunctie geweest. School is ook heel leuk.
Vanmiddag zijn we gaan sneeuwschoenlopen met onze hele groep. (maar 7 mensen :) we hebben een best wel groot rondje gemaakt en zijn van ongeveer twee tot half vijf weg geweest. Sneeuwschoenlopen is met van die hele grote gele dingen onder je voeten zodat je niet te ver de sneeuw in zakt. Supergrappig om te doen. Vooral als je omvalt :) Morgenmiddag gaan we naar het dorp en misschien ook nog even kijken bij de vrouwen snowboard finale in de halfpipe. Dat doen we alleen als het 's avonds te koud is want eigenlijk willen we graag morgen avond. Zondag gaan we naar een ijshockey wedstrijd van HCD. dat is de ijshockey club hier in davos. Super veel zin in! aan de verhalen te horen moet het heel gaaf worden.

Foto's en filmpjes van het sneeuwschoenlopen zijn te vinden in de foto&video map.

Nog bedankt voor al jullie leuke kaartjes! ze vrolijken mijn muur al aardig op!!

Heel veel liefs Noëlle

1. Mama:
    Hoi hoi!

Wat super grappig om op van die grote schoenen te lopen! Het ziet er leuk uit! Was het erg koud?? Ik zie wel dat de zon lekker schijnt, maar dat zegt natuurlijk niets;) Jullie zullen wel moe zijn zeker!! Mag je opblijven vanavond, ga je vroeg naar bed:) Dat doen ze vast expresssss!!!

En wat leuk naar de finale snowboard vrouwen! Hopelijk wordt het dan morgen niet al te koud, zodat jullie morgenavond lekker kunnen gaan! Vanaf welke temperatuur gaan jullie niet 'savonds?? En op welke berg is die finale!! En ik ben ook heel benieuwd hoe zondag zo'n ijshockeywedstrijd gaat!!

Liefs mam
  2. Lisette en Jos:
    Hoi allebei
    Fijn dat het goed met jullie gaat en jullie hebben genoeg te doen.
    Leuk dat jullie die dingen doen ga zo eerst na de foto's kijken van het wandelen.
    Vind het leuk om weer wat van jullie tehoren

Liefs van ons
    Jos en Lisette
  3. Opa en Oma Spaan:
    Lieve Noelle en Luc.

Ik had jullie net via de telefoon gesproken.
    en jullie verhaal gehoord.
    Daar na gauw de foto's bekeken.
    Prachtig hoor die bergen
    Dat is wel anders als 'n heuveltje in Houten.
    Fijn wee'kend alle twee en geniet lekker.

Dag kanjers.

Dikke kus opa Johan oma Wil.
  4. Tom Uilenbroek:
    19 januari 2013
    hoi luc,

wij hopen dat alles goed gaat en dat het leuk is daar!!!!
    wij hebben voetbal nieuws voor jou: ebicilio is weg en Rits ook maar.... PSV 1-3 PEC ZWOLLE is natuurlijk wel een leuke uitslag!!!! Pieters kreeg rood en sloeg een raam in, toen moest hij naar het ziekenhuis... PSV ze zijn echt dom!!!!!!!!
    ook is er morgen AJAX-FEYENOORD wij zullen de uitslag op deze blog plaatsen.

groetjes van Tom en Mees
  5. Opi & omi:
    20 januari 2013
    Hoi luitjes, hier een berichtje uit het koude houten.
    Het sneeuwd en er staat een super koude wind hier,niet erg prettig.
    Hoop dat bij jullie mooier is.
    Liefdes brieven schreef ik nooit aan omi, ik zag haar toch elke wwek wel twee keer .
    Maar aan jullie wil ik wel mijn liefde bekennen
    Hoop dat ik het de hele tijd vol kan houden anders moet maar naar een troost terapeut.
    Maar ik zal heel sterk zijn net als jullie .
    gr van omi en opi doiii XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  6. Mees mosch:
    23 januari 2013
    Hoi Luc
    Is het leuk in Zwitserland?
    En Ajax won van Feyenoord
    Doei Gr. Mees
  7. Mees mosch:
    23 januari 2013
    Ajax won met 3-0
    En ik ben het mees mosch net vergeten te zeggen.
    Doei
    Gr. Mees
  8. Evelyn Bruins:
    24 januari 2013
    Hoi Luc en Noëlle,
    Wat ontzettend leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken daar in Zwitserland. De foto's zien er ook prachtig uit! En wat een sneeuw zeg...
    Heel veel plezier nog!
    Groetjes,