Afgelopen dagen

15 januari 2013 - Davos, Zwitserland

Hoi allemaal

Sorry voor de weinige reisverhaaltjes. ik denk er niet echt snel aan. :)

Zondag ochtend zijn papa en mama vertrokken. Was best wel even moeilijk maar je wordt hier heel goed getroost. 's middags met onze groep gesleed op de JacobsHorn, het was heel leuk! Maandag was onze eerste schooldag, het is heel klein maar heel gezellig. Je mag zelf je rooster in elkaar zetten en ik zit maar met drie meisjes in de klas. En vandaag is Meehna jarig!! we zijn vannacht om 00.00 op haar kamer gaan zingen :)

1. Noortje:
    Hoi Noëlle en Luc,

Heel goed hoor dat je geen tijd hebt om te schrijven! Dat betekent dat je je niet verveeld. Wij hebben ook sneeuw! Niet zoveel als bij jullie natuurlijk, maar het is wel mooi (als je niet de weg op hoeft). De foto's die jullie geplaatst hebben zijn echt geweldig, wat mooi is het daar. En volgens mij hebben jullie een ontzettend gezellig groepje. Fijn hoor. Geniet er maar van want voor je het weet zit je weer thuis (in de regen).

Dikke kus van tante Noor (en ook één van Camiel en nog veel meer van Noa en Lotte....)
  2. Opi & omi:
    Hoy luitjes
    We zien dat jullie jezelf al aardig vermaaken
    Een goed begin is altijd prettig.
    Volgens mij wordt het een wereldse ervaring.
    Doe je best in moeilijke tijden, en geniet van de leuke dingen.
    gr van omi en opi en lekkere pakkert van ons allebij.
  3. Opa en Oma Spaan:
    Lieve Luc en Noelle

Fijn dat het goed gaat.
    Leuk dat we zo op de hoogte gehouden worden
    via de mail.
    geniet maar lekker.
    Alle twee een hele dikke kus.
    Opa Johan Oma Wil Doeiiiiii.

il
  4. Ellen van Ginkel:
    Hoi Noelle en Luc,

Leuk om te horen hoe het met jullie gaat. En zo te horen goed dus! Wat een prachtige sneeuwfoto's. Wel een beetje jaloers hoor. Hier in Nederland is sneeuw vooral veel gedoe, maar daar is het prachtig.
    Geniet van alles wat jullie beleven, de nieuwe vrienden en vriendinnen die je maakt. En hopelijk volgen er nog meer berichtjes uit Davos. Het is leuk om jullie te volgen op deze manier.

Groetjes van Job, Ellen, Susanna en Jobjr uit Zeist
  5. Daphne:
    16 januari 2013
    heeyyy
    wat leuk dat het zo goed gaat.
    eeenn hoe COOLLL is het om je eigen rooster in elkaar te zetten!!!!
    enn Noelle de eeerste kaart is onderweg soory dat het zo lang duurde maar we konden maar niet de geschikte postzegels vinden
    maar hij is onderweg!!!
    en ben je blij met je eerste cadeautje !!!
    een ohhjaa ik wil je nog uitlachen omdat je 2x tot kwart over vier zit op nieuwe rooster hihih :$ haah en ik lkkr niet

xxxxx dooeeeeiiiiii
    xx Lois