De reis en eerste dagen

10 januari 2013 - Davos, Zwitserland

Hoi allemaal, even een nieuw reisverhaal schrijven hoor!
Dinsdag zijn Luc en ik de hele dag in het ziekenhuis geweest voor allerlei gesprekken en onderzoeken. daarna naar huis en lekker vroeg naar bed. :) Woensdag ochtend zijn we vroeg vertrokken, half 5!!! de hele dag in de auto gezeten. We kwamen rond vier uur in Davos aan. Het is hier erg mooi en er ligt veel sneeuw. Niet vers maar dat komt nog wel :) We hebben allebei een eigen kamer. Die hebben we leuk versierd met al jullie kaarten en posters. de groep is erg leuk. Leuke leiders en de verplegers en andere mensen zijn allemaal erg aardig. Het eten is wel even wennen. Niet alles is even lekker.

Tot snel!

PS: skypen mag! noelle-spaan
Foto's zijn te vinden in het foto mapje

1. Noortje:
    10 januari 2013
    Lieve Noëlle en Luc,

Fijn dat jullie heel aangekomen zijn en dat de eerste indruk in ieder geval goed is. Geniet van de sneeuw! Top als je zou leren skiën, wie weet kunnen we dan een keer met z'n allen!

Hele dikke kus van je "tante Noor"!
  2. Monique Ponsen:
    11 januari 2013
    Hi Luc en Noelle,

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu lekker genieten van de omgeving hopelijk snel verse sneeuw zodat jullie optimaal kunnen skien, rodelen en elkaar kunnen inpeperen tijdens een sneeuwballengevecht. Voor wat betreft het eten.....genoeg lekkers meegenomen toch in de koffers;-)?

Dikke knuffel van Monique
  3. Daphne:
    11 januari 2013
    Hi Noelle en Luc,

Wat leuk om jullie 1e reisverslag te lezen. Blijf ik ook een beetje bij als Loïs het vergeet te vertellen. ;-)
    Gezellig dat de groep leuk is. Lekker genieten van de sneeuw en ik kijk uit naar je volgende verslag.

Groetjes Daphne
  4. Opa en Oma Spaan:
    12 januari 2013
    Leuk om jullie berichtje te lezen Hebben jullie al lekker in die berg sneeuw gespeeld?
    We zullen met smart de volgende berichten afwachten.
    Veel plezier.
  5. Opi & omi:
    12 januari 2013
    het ziet er geweldiguit wil wel bij jullie zijn mooie sneeuw geniet er maar van wacht op jullie volgende bericht gr liefs opi & omi
  6. Lisette en Jos:
    13 januari 2013
    Hallo luitjes
    Ik heb al gezien dat jullie jullie kamers leuk hebben ingericht ziet er gezellig uit,met al die posters en kaarten.
    Spreek jullie snel weer via skype of facetime en kijken uit naar jullie verhalen.
    XXX
  7. Tom Uilenbroek:
    16 januari 2013
    hoi Noëlle en Luc,

ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie al een beetje gewend zijn!! ik zag op de foto dat jullie veel sneeuw hebben, dat is wel super leuk gaan jullie ook leren skiën. hier is ook sneeuw gevallen maar natuurlijk niet zoveel als bij jullie!!
    succes met alles daar en natuurlijk veel plezier!!!!

groetjes van Tom